The Law of Attraction

The law of attraction! Semalam cikya ada ikut perbincangan dalam oprah kat channel 702.Teringat masa kat s.alam baca buku tentang ni,tu pun pinjam fuadah punyer.Emm....dalam bahasa melayunya, hukum tarikan. First time tahu ttg ni pun masa berkunjung ke rumah fuadah. tq Pot. Not bad, mula-mula susah jugak nak faham law of attraction mende,nak mengurat orang ke....No..no..no....bukan yang tu. This law of attraction is about how to attract good things or whatever u want to achieve in your life, so its like u being a magnet for example to attract those things dekat kpd u.Ia melibatkan aura, persekitaran dan perubahan dalaman yang boleh kita ransang yang akhirnya akan membolehkan impian dan harapan kita tercapai. So......if u came across this law of attraction, better u try.Quite interesting.

Comments

cikya said…
weh.....Memang susah nak paham,cik sab kena baca buku dia,baru clear ckit.Lebih kurang macam satu cara untuk memotivasikan diri.
Muhd Suhaily said…
Salam,

People who are efficient in attracting positives have trained their minds to focus on their desires. Tanamkan semangat,impian,kesabaran untuk mencapai keinginan dalam diri. Perlulah sentiasa konsisten dalam menangani segala cabaran setiap saat. The secret ada dalam minda pemikiran kita. Tanyalah diri kita apa yang kita inginkan,apakah kekuatan dalam diri kita dan perkara yang membuatkan hati kita sentiasa berdetik untuk melakukannya. The secret in your hand, ambil pen tuliskan apa sahaja yang terlintas dalam fikiran dan olahkan supaya ianya menjadi satu realiti. WASSALAM

Popular posts from this blog

Pengalaman menjual di mudah.com.my