Experience with MARA Liner

http://adikbijak.com/ref.plx?MK00342

http://tudung-online.com/?ref=cikyaa_98@yahoo.com

Tajuk....macam nak marah kan, tapi sebenarnya, cikya mendapat pengalaman yg best dengan Maraliner. Semalam cikya dan member beli tiket bas maraliner ni online jer. Wow! Canggih. Then just print out tiket, setengah jam sebelum perjalanan show that print out kat kaunter then u will get the real tiket ( Uuuuuu terasa mcm check- in kat airport) plak. Basnya cantik dan selesa. Pemandu pun kemas dan berhemah. Perjalanan dari Hentian Duta ke Alor Star hanya RM30.00 shj. Bertolak tepat 11.45pm dan sampai A/star kul 5.15pm. Bukan itu sahaja, Maraliner juga sediakan Bas ekspress teruas ke Kuala Nerang dan Pendang. Special kan.

Sedangkan dari shah alam ada tiket bas Rm45 ke A/star. Dan harga tiket Transnasional yang dibeli dari Petronas section 7, dari A/star ke shah alam RM41.50. Boleh tahan kan harga tiket bas ni berbeza2 kan. Harap dapatlah Maraliner kembangkan servis ke tempat2 lain. Servia yang bagus patut kita sokong.

Comments

Eija @ Purple28 said…
aah cikya,liza pun selalu naik bas maraliner kalo balik sorang ke johor...senangkan beli tiket online boleh tengok jadual perjalanan dan pilih seat..yang paling best sekali pada liza, takyah gi puduraya yang sesak tuhhh.. kalo ke JB boleh naik dr hentian putra depan PWTC..
cikya said…
a'a, betul kan.Kita sokong maraliner. nanti cya cuba g jb plak.
SaDi said…
dah lama tak naik bas... last naik bas masa zaman universiti... pergi kedah... itu laa yang last... laa ni semua naik kereta... dgn anak 3 org ni... susah nak jalan naik bas..

Popular posts from this blog

Pengalaman menjual di mudah.com.my