Cuti sekolah/ semester break?

Cuti sekolah dah tiba. Time nilah kita plan nak cuti-cuti Malaysia. Itu dulu, sekarang ni cuti-cuti Asean pun macam ok jugak kan. Antara tempat menarik yang boleh dilawati; saya cadangkan P.Langkawi (Peminat pantai dan coklat), Cameron Highlands (peminat bunga), Kelantan (peminat tudung terkini yang cantik dan lebih murah), Sarawak ( peminat tikar sarawak? ), Sandakan, Sabah (Peminat kristal dan mutiara). Minat masing-masing berbeza, tapi yang saya sebut di atas kira ada sentimental value bagi saya. Pagi tadi, saya baru discover, dari kl central kita boleh ke kota bharu ikut train, KTMB secara package. Tak mahal dan bagi saya adalah berbaloi, untuk 2 D/ 1N, hanya RM210/orang. Harga package termasuklah penginapan, sarapan dan jalan- jalan kat KB.Em.... ingat nak cuba.

Comments

SaDi said…
bestnyeeee ccuuuuuuttttiiiii.....
yeeeeaaaaahhhhhhhhh!!!!!!!
Eija @ Purple28 said…
menarik tuh Kelantan...macam murah jer...
cikya said…
tu ker. ingat nanti bukak sem nak tanya yanti, dia teringin nak naik keretapi.Rasanya kalau p kelantan lagi le dia mau!shopping tudung. last sem ada gak buat keja gile nih. Kul 7 pg naik fkight g Kota bharu, kul 5 ptg balik kl.Bajet time tu dlm 100(flight RM10). Tapi mcm penat dan kalut ckit. Ingat yg ni bleh rehat, tido sekali.

Popular posts from this blog

Pengalaman menjual di mudah.com.my